Realizacje
Nowa jakość strony MSM Mońki
Witryna MSM Mońki, jednego z czołowych producentów serów i wyrobów mleczarskich, działającego na rynku od 1972 r., przeszła rewitalizację. Projekt nowej strony łączy w sobie wydajność i funkcjonalność, z najnowszymi trendami designu.

Web-Director zbudował nową witrynę MSM Mońki mając na względzie zgodność z identyfikacją wizualną marki, co miało duĹźe znaczenie w przypadku firmy z długoletnią tradycją. Głównym celem było osiągnięcie przejrzystości strony, oraz jasne skierowanie komunikatu bezpośrednio do klientów i partnerów biznesowych firmy.

Układ kafelkowy wpomagany infografikami, nadał witrynie nowoczesny i atrakcyjny wygląd. Dzięki funkcjonalnemu wyeksponowaniu treści na stronie, wyeksponowane zostały zarówno produkty, jak i bieżąca działalność oraz misja MSM Mońki.



JMCadventure to nowa polska marka, działająca w branĹźy wędkarskiej. Przy opracowywaniu strategii rozbudowy witryny tej firmy, konieczne było uwzględnienie nie tylko celów krótko i długoterminowych ...
ITD-PIP to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się kancelarii transportowych. W zakres działalności firmy wlicza się zarówno rozliczanie czasu pracy kierowców, jak i szkolenia specjalistyczne czy ...
Firma Worwo to niekwestionowany lider wśród producentów worków do odkurzaczy na polskim rynku. Ponad 20-letnie doświadczenie i ciągłe ulepszanie technologii produkcyjnych świadczy o ogromnym potencjale ...